Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 28 juni 2020

For you......from me


Een kaart die je overal voor kunt gebruiken.
Deze kleurtechniek zag ik bij een Stampin'Up! demo een tijd terug en vond dat zo leuk dat ik hem wilde proberen.
Met een schuimroller breng je de inkt laag over laag aan zodat het mooi verloopt. 
Dan embos je het geheel.
Het geeft een superleuk effect.
En dan de afwerking nog.....
Tulpen uit designpapier, een leuk randje en tekst.
Hoe moeilijk kan het zijn.

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Whisper White, Highland Heather
Embossing: Ornate Floral 3D embossingfolder
Rand: Ornate Layers dies
Tulpen: DSP Pleased as punch (retired)
Tekst: stempelset Label me Bold (retired)
Rhinestones

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita