Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 6 juni 2020

Celebrate


Dit kaart staat al even op mijn kast te pronken.
De meeste materialen komen nog uit de mini catalogus die net retired is.
Heel jammer, want ik vind die bijen super gaaf.
Het papier komt nog uit de Sale-a-Bration. Gelukkig heb ik nog een voorraadje want ook dat is supermooi vind ik.
Ik loop weer eens achter met alles plaatsen dus zullen jullie nog wel meer retired spul te zien krijgen.
Erg? Nee toch?
Zolang het mooie spullen zijn.
Heb je wel eens onder de tab in de bovenrand gekeken van de stempels die ik verkoop.
Zit er iets voor je bij? Neem dan gewoon contact met me op.
Ook als je wat wilt bestellen uit de nieuwe catalogus die in de zijlijn staat. 
Klik er op en je kunt hem digitaal inzien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black, Whisper White, Daffodil Delight
DSP: Golden Honey
Marker: Daffodil Delight
Inkt: Daffodil Delight
Embossing: Honey Comb (retired)
Stempelset: Honey Bee (retired)
Stansset: Detailed Bee dies (retired)
Tekst: Set Express Yourself  (retired)

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita