Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 16 mei 2020

Taart...!


Dit kaartje maakte ik al even terug.
De stempel van de bloementaart is van de Sale-a-Bration en is inmiddels retired.
Jammer want hij is wel leuk.
Voor verjaardagskaartjes is hij naturlijk supergaaf.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Patal Pink, Melon Mambo, Whisper White
DSP: Best Dressed
Stempelset: Happy Birthday to You
Tekst: stempelset Label me bold 
Lint: Melon Mambo (retired)
Markers: Melon Mambo, Petal Pink, Mint Macaron. Old Olive

Wisten jullie dat de huidige catalogi nog maar kort lopen?
2 juni is de laatste dag dat er iets uit besteld kan worden en niet alles is meer voorradig.
3 juni komt er een spiksplinternieuwe jaarcatalogus met weer super veel leuke stempelsets, bundles, suites, DSP en natuurlijk weer 5 nieuwe kleuren Incolors.
Zou je graag een nieuwe catalogus willen hebben?
Laat het me weten. De kosten zullen weer rond € 2,50 (ex. port) liggen.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita