Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 16 april 2020

Theelicht


Dit theelichtje kwam ik nog op mijn computer tegen. 
Al langer geleden gemaakt maar nog steeds niet laten zien.
Toch jammer!
Het is best leuk en zeker als er in het donker een glaasje met theelichtje in staat.
De stempel en stansset komt nog uit de vorige catalogus.
Nog steeds mooi.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Granny Apple Green
DSP: Tropial Escape
Inkt: Blushing Bride, Granny Apple Green, Shaded Spruce
Stempelset: Tropical chic
Stansset: Tropical Thinlits dies

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita