Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 13 april 2020

Mannenkaarten


Ik had nog een aantal mannenkaarten nodig.
Onze overbuurman werd 60 jaar, een mijlpaal. Helaas is het feest uitgesteld.
Die houden we nog tegoed.


Onze jongste schoonzoon was jarig en werkt bij de bank, vandaar de stropdas.


Onze andere schoonzoon werd ook weer een jaartje ouder, dus heb de kaarten allemaal tegelijk gemaakt, vandaar dat ze wel heel veel op elkaar lijken. Allemaal nét wat anders.......maar ze waren binnen 4 dagen ook allemaal nodig.
De achtergronden heb ik gemaakt op Whisper White papier met inkt en een brayer. (een roller)
Zo heb ik de diverse kleuren aangebracht. Het voorste stuk is verhoogd opgeplakt met foamblokjes.
De 'Just for you' is een al wat oudere stempel uit een Sala-a-Bration. Super leuk voor dit soort kaartjes. 
Het cardstock en de inkt zijn ook allemaal retired (behalve Whisper White). Heb het allemaal nog liggen en zonde om niet te gebruiken.
Leuk als je even een reactie plaatst.

Wat heb ik gebruikt
Cardstock: Baja Breeze, Dapper Denim, Whisper White 
Inkt: Baja Breeze, Dapper Denim, Marina Mist
Stempelset: Well Dressed (Sale-a-Bration 2020)
Tekst: Just for You: Botanicals for you (retired)
On your special day (retired)
Stippen en CongratYOUlations: set Label me bold
60: DF3454  letterboard Marianne Design

Groetjes
ANITA



2 opmerkingen:

  1. Drie hele leuke mannenkaarten heb je gemaakt Anita!
    Nu is je voorraadje gelijk op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaarten heb je gemaakt in de blauwe tinten, helemaal top !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita