Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 5 april 2020

En dan staat alles stil.....


Deze kaart maakte ik 2 weken geleden voor mijn oom. 
Mijn (peet)tante is op 18 maart overleden. 
Heel verdrietig...we hebben van jongs af aan heel veel contact met elkaar gehad en nu door alle regels voor crematies en rond het virus kon ik er helaas niet heen.
Ik was wel uitgenodigd maar durfde niet naar Brabant i.v.m. mijn astma.
Kon mijn moeder daardoor ook niet steunen want ook zij mocht niet heen om dezelfde reden.
Haar jongste zusje, een nakomertje, het klopt gewoon niet, niet eerlijk.
Verdrietige tijden dus.
Het enige dat ik kon doen was een mooie kaart maken in haar kleuren en haar hobby, de tuin.
Als deze crisis achter de rug is gaan we z.s.m. naar Brabant, dat kan nog even duren,  dus moeten we nog even geduld hebben😢

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Flirty Flamingo, Crumb Cake, Whisper White
Inkt: Flirty Flamingo, Blushing Bride, Crumb Cake, Soft Suede, Wild Wasabi
Stempelset: Sheltering Tree
Teksten: Silence MDesign EWS2224

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita