Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 25 maart 2020

Thank You


Al mijn klanten krijgen bij hun bestelling een aardigheidje, dat kan variëren van een kaartje tot wat designpapier of zo.
Een paar weken geleden heb ik wat bedankkaartjes gemaakt met de Sale-a-Bration stempelset.
Deze set is heel leuk te verwerken tegen een muurtje maar uiteraard ook op vele andere manieren. Een heel bruikbare stempelset dus.
Helaas heb ik de bijbehorende bloemenpons nog niet dus was het bloemen knippen geblazen....ach niet zo erg want ze zijn niet heel ingewikkeld en een leuk resultaat.
Tot 31 maart a.s. kun je nog een bestelling plaatsen met de mogelijkheid om deze set te bemachtigen.

Bij Creative Moments is challenge 187: Anything Goes

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Rose Red, Whisper White
3D Embossingfolder: Brick & Mortar
Inkt: Shaded Spruce, Roze Red, Pimrose Petals
Stempelset: Thoughtful Blooms (SAB)
Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita