Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 13 december 2019

It's beginning....


En dan zijn we weer een week verder.......
Hebben jullie het ook zo druk met kerstdingen?
Kerstboom opzetten en alles versieren, kerstkaarten schrijven en nog bijmaken.... 
en ik heb ook nog met workshops gegeven.
Ik zou bijna vergeten dat hier nog wat geplaatst moet worden.
Vandaag een winterse kerstkaart met het prachtige designpapier Feels like Frost.
Wat is dat toch mooi!!!!
Het heeft niet veel versiering nodig dus prima voor snellere kerstkaarten.

Wat heb i gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Balmy Blue, Night of Navy
Inkt: Balmy Blue
Stipjes: set Merry Moose
Stitched Nested Labels dies
Takje: Pretty Pines Thinlits

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita