Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 17 december 2019

Clearance Rack


Clearance Rack

Hebben jullie wel eens gekeken op de website van Stampin'Up!  ??
Er is altijd wel  uitverkoop, de Clearance Rack
Hier staan weer hele leuke extra koopjes die je via mij kunt bestellen.
Neem gerust contact met me op.

Ook de nieuwe voorjaars/zomercatalogus is binnen en de Sale-a-Bration folder.
Wil je die graag ontvangen, dat kan. Tegen betaling van de kosten kun je hem ophalen of ik stuur hem naar je toe.

Dan nog een kerstkaart ter inspiratie.


Het idee vond ik op Pinterest.
Ik heb hem ook nog in coole kleuren gemaakt, die komt volgende keer.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Cerry Cobbler, Whisper White, Shaded Spruce
DSP: Wrapped in Plaid
Inkt: Cherry Cobbler, Night of Navy
Stempelset: Tjokvol Kerst
Takjes: Detailed Poinsettia Thinlits (retired)
Lint: Diagonal Stripe ribbon
Gold Glitter paper, sterpons

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita