Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 8 oktober 2019

Worldcardmakingday

5 oktober was het #Worldcardmakingday.
Stampin'Up! doet daar uiteraard ook aan mee en doen we met zijn allen een poging om héél veel kaarten te versturen.
Samen willen we er graag voor zorgen dat er deze week 50.000 kaarten worden verzonden.
Ik moet een kaartje sturen naar Penny Harman in Engeland, ook een SU demo
Ik stuurde haar dit kaartje


Dit is een kaartje van de september workshop waar het thema One Sheet Wonder was.
Er volgen nog wel meer kaarten die toen zijn gemaakt.
One Sheet Wonder betekend dat je, in ons geval, met een stuk designpapier van 6 x 6 inch en een snijschema zoveel mogelijk kaarten maakt.
Zo leuk dat iedereen weer een set andere kaarten maakte al vonden sommigen het wel moeilijk en maakten mijn voorbeelden na met andere kleuren papier. Lijkt toch weer anders.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Bleuberry Bushel
Inkt: Bleuberry Bushel, Petal Pink, Old Olive
Embossingfolder: Cloudy Day (retired)
Designpapier: Perennial Essence
Tekst: stempelset First Frost
Stempel: Floral EssenceBladpons
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita