Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 2 oktober 2019

Schuifkaart


Dit is nog een kaart van de workshop in augustus. Ik loop wat achter vanwege overlijden schoonmoeder en daarna vakantie.
Ga proberen om alles in te halen en wat vaker wat te plaatsen.
Dit is een schuifkaart geworden.


Zo is hij uitgeschoven.
Een erg leuk model om te maken al moet je wel goed opletten hoe je hem in elkaar zet. Voor je het weet zit er iets verkeerd. (is mij ook overkomen...hihi).
We hebben met zachte kleuren gewerkt maar met wat fellere kleuren krijg je ook een mooi maar heel ander resultaat.

Wat heb je hiervoor nodig:
Cardstock: Crumbcake, Roccoco Rose, Whisper White
Vellum
Inkt: Crumb Cake, Roccoco Rose, Versamark
Stempelset: Floral Essence 
Teksten: Beauty Abounds
Embossingpoeder, Rhinestones

Groetjes
ANITA







2 opmerkingen:

  1. Wat een tof model Anita. Erg mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk model dit en je hebt het allemaal weer mooi bij elkaar gezocht en gefreubeld. En het knutselen komt wel weer, toch? Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita