Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 23 oktober 2019

One sheet Wonder


Op 8 oktober plaatste ik een kaart van de workshop van september met als thema One sheet Wonder.
Dit zijn de andere kaarten die daarmee zijn gemaakt.
Ik ben gestart met 4 witte kaarten en een stuk DSP van 6 inch x 6 inch.
Dat heb ik gesneden volgens onderstaand schema





Wat is dat leuk om te doen, maar voor sommigen ook wel een uitdaging.
Gelukkig hadden ze mijn voorbeelden ....haha!

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Blauberry Bushel
Inkt: Blaueberry Bushel, Petal Pink, Old Olive
DSP: Perennial Essence
Stempel: Floral Essence
Vlinderponsen
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita