Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 21 oktober 2019

24 uurs STAMP SALE


Woensdag 23 oktober a.s. is er een 24-uurs stempel sale bij Stampin'Up!
55 stempels zijn te bestellen met 15% korting.



Dit zijn de lijsten
Zit er wat leuks voor je bij laat het me zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk woensdag 10.00 uur, weten. Ik zal dan een extra bestelling plaatsen.
Denk ook aan de feestdagen. Je kunt het je kado maar vast in huis hebben!!

Ook de nieuwe workshopdata staan hierboven onder de tab.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita