Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 4 september 2019

Thank You

Zoals jullie wel eens hebben kunnen lezen krijgen al mijn klanten een kleinigheidje bij hun bestelling.
Dat kan wat designpapier zijn of een stempelje of een klein doosje met een verrassing, maar ook wel een kaart die ze zelf nog kunnen versturen.


Dit zijn 2 van die kaartjes die ik daarvoor maakte.
De vogels zijn geknipt uit het prachtige papier Bird Ballad.
De stitched labels zijn ook te koop als bundle samen met de stempelset.
Wil jij ook een leuke verrassing ontvangen plaats dan een bestelling.
In de zijkant vind je de grote catalogus.
Je kunt hem digitaal inzien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Pool Party, Whisper White
Designpapier: Bird Ballad
Randpons: SU
Stempelset: Free as a Bird
Stansen: Stitched  Nested Labels Die
Lint: Sycamorestreet Pool Party (retired)

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita