Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 1 september 2019

It's your day!


Zoals vorige keer beloofd hier de de kaart met dezelfde stempelset.
Deze oogt toch weer heel anders vinden jullie niet?
Gezellige kaartjes om te maken met de mooie pastelkleuren.
Helemaal happy mee.
Hier zijn dezelfde materialen gebruikt als bij de vorige alleen wat anders verwerkt.
Welke vind jij de mooiste????
Laat het me weten.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Petal Pink, Whisper White
Designpapier: Subtles Designer series Paper
Inkt: Grapefruit Grove, Petal Pink, So Saffron, Pear Pizzazz
Stempelset: Painted Harvest
Tekst: Happy Birthday gorgeous
Think Bakerstwine, 
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita