Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 8 september 2019

Gefeliciteerd


Dan wordt het weer hoog tijd voor een mannenkaart en welke set is daar nu super geschikt voor.....?
Juist .....Geared up Garage.
Een echte mannenset dus, want welke man houdt nu niet van auto's.
De mijne wel en beide zonen idem dito.


De voorkant is naar buiten omgevouwen en daardoor krijgt hij een heel andere uitstraling.
De stempelset is ontzettend leuk om de randen te bestempelen.
Weet jij een man die deze kaart wel zou willen? Nou ik wel.....

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Tranquil Tide
Designpapier: Classic Garage
Inkt: Crushed Curry, Basic Gray
Stempelset: Geared up Garage
Stans: Garage Gears Thinlits
Foil
Tekst: Gummiapan

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita