Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 3 juli 2019

Veel fleurige groetjes


Dit is weer eens een heel ander model kaart. Zoals je ziet heeft hij een diagonale sluiting.
Als je hem openslaat dan heb je een A4-tje wat diagonaal is doorgesneden.
De kaart is gemaakt tijdens de juli workshops.Het gebloemde deel is bedrukt vellum wat het een hele chique uitstraling geeft.
De bloemenstempel is ingkleurd met markers en een waterpenseel. Zo kun je lekker spelen met kleur en er een subtiel kleurverloop mee maken zodat er schaduw ontstaat.
Dat leer je o.a. tijdens de workshops die ik hier geef.
Interesse? Kijk bovenin onder de tab 'workshops'.
Wist je dat je bij mij het cardstock en designpapier ook per vel kunt aanschaffen?
Neem gewoon contact op. We komen er vast wel uit samen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Pear Pizzazz, Mossy Meadow
Designpapier: Floral Romance (vellum)
Inkt: Pear Pizzazz, Mossy Meadow, Fresh Fig
Stempelset: Wonderful Romance
Stansset: Woderful Floral
Tekst Stempelset Bloemen zeggen meer..

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

  1. Mooi Anita, leuk model.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gaaf model Anita!!Prachtige kaart geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita