Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 5 juni 2019

Nieuwe catalogus Stampin'Up!

En......weten jullie al dat gisteren de nieuwe jaarcatalogus online is gekomen.
Er staan weer super mooie stempels in met of zonder stansen/ponsen.
Ook weer schitterend papier waar ik gelijk al verliefd op werd.
Blader er eens doorheen maar pas op wel op eigen risico want hij is heel verslavend......heb heb!


Hier vind je de link naar de digitale versie. Hij staat ook in de linkerzijkant.

Wil je graag een papieren exemplaar. Voor € 2,50 ex. verzenden kun je hem bij mij bestellen.....of.....bestel in juni voor € 60,00 en krijg hem GRATIS.
Laat het me weten.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita