Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 7 juni 2019

Birthday....


Ik loop met vanalles achter door ziekte en vakantie maar dan gisteren toch eindelijk tijd gevonden om met de set van mei aan de slag te gaan, Medley Everything is Rosy.
Zag een leuke sketch bij Freshly Made Sketches 

Eerst heb ik het papier Melon Mambo bestempeld met dezelfde kleur inkt en daarna de sketch uitgevoerd met het papier en afbeelding uit de medley.
Ook de stempel komt daar uit.
Helaas zie je de zijkanten niet goed op de foto maar dat is rose koperfolie, dus nog even een foto gemaakt van het bovenstuk.


Het is schitterend papier en de kleuren spreken mij heel erg aan.
Heel happy met die set.
Binnenkort meer kaarten met deze set.

Bij Creative Moments is de challenge; Anything Goes
Bij Creations in Pink mag ook alles met veel rose

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Melon Mambo
Inkt: Melon Mambo
Rest materialen: Medley Everything is Rosy

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Schitterende gemaakt Anita!! Echt heel tof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty and sweet design! Thank you for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie en vrolijke kaart Anita !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The copper foil is such a great look with this gorgeous card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Creations in Pink, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card and a great take on the sketch.

    Hugs sally Bownes
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita