Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 25 mei 2019

Nogmaals Celebrate your Day


Zoals jullie bij vorige topic zagen lijkt deze kaart wel een beetje op de vorige maar hij is nu 4-delig en mooi afgewerkt met een band.


Hij is gemaakt op de workshop van april dit jaar in andere kleuren als de vorige kaart.
Ik zelf vindt deze eigenlijk nog mooier .
Het is weer alleen maar stempelen maar het resultaat is mooi en daar gaat het tenslotte om.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Berry Burst, Lemon Lime Twist, Whisper White
Inkt: Berry Burst, Lemon Lime Twist, Powder Pink
Stempelset: Painted Seasons
Teksten: binnenkant First Frost, voorkant Hello Cupcake
Lint: Berry Burst Crickly Seam Binding.

Groetjes
ANITA






1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita