Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 8 april 2019

Thinking of You

De laatste kaart van de workshop van maart.
Een condoleancekaart op verzoek van enkele dames.
Naast mannenkaarten blijft dat dus moeilijk hoor ik vaak.


Moeilijk hoeft het helemaal niet te zijn en ook niet nodig in zwart/wit/grijs zoals je ziet.
Voor meerdere doeleinden te gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Old Olive
Dessinpapier: Serene Scenery
Aquarelpapier
Inkt: Old Olive, Pumpkin Pie
Stempelset: Just Because (hostessset)
Blad: Lovely Flowers Edgelits

Groetjes
ANITA

Morgen 9 april en woendsag 10 april weer nieuwe workshops.
Kijk onder de 'tab' workshops.
Er is nog plaatst op woensdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita