Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 4 april 2019

Mannenkaart


Jullie hebben nog de mannenkaart van de workshop van maart tegoed.
De dagen vliegen voorbij en dan vergeet je wel eens wat.
Hier is hij dan.


Het is een simpel model maar ziet er toch weer ander uit dan een gewone dichte kaart.
Ik heb hem ook nog gemaakt met een groene auto. Zo kun je afwisselen of toepasselijk maken voor iemand.
Deze staat inmiddels bij onze schoonzoon op de kast.

De condoleancekaart van de workshop volgt z.s.m.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Whisper White, Basic Gray
Dessinpapier: Classic Garage
Inkt: Basic Gray
Markers: Real Red, Crushed Curry, Tip Top Taupe
Stempelset: Geared Up Garage
Timeless Textures
Styansen: Garage Gears thinlits
Tekst: Special Reason

Groetjes
ANITA

Er is nog plaats op de woensdagworkshop volgende week.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita