Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 23 april 2019

Happiest Birthday to You


Dit kaartje maakten we in november op Onstage. 
De kaartjes die we maakten lagen nog in mijn workshopruimte. Was ze gewoon vergeten.
Heb ze alsnog op de foto gezet en laat ze hier zien ter inspiratie.
Hier is een mooie stans gebruikt die alleen gaatjes stanst. Je kunt ze borduren maar ook gewoon zo laten. Mooi hé?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Blushing Bride
Dessinpapier: Needlepoint Nook
Stempelset: Needle & Thread
Stansen: Needlepoint Elements Frame
Old Olive Linen Thread
Parels

Groetjes
ANITA

PS wil je nog wat bestellen uit de huidige catalogus wacht dan niet te lang want er zijn al dingen uitverkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita