Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 20 april 2019

Gezellige Paasdagen


Voor de laatste workshops heb ik deze doosjes gemaakt naar een inspiratie van Pinterest.
Het dessinpapier Gingham Gala is daar super leuk voor.
Gelijk maar lekker chocolaadjes erin gedaan en al deels weggegeven aan onze kinderen.
Het is tenslotte Pasen!!!!

Ik wens jullie allemaal hele gezellige Paasdagen.
Aan het weer zal het niet liggen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Balmy Blue, Daffodil Delight, Grapefruit Grove, Lemon Lime Twist
Whisper White
Dessinpapier: Gingham Gala
Geschulpte cirkelpons: SU
Stempelset: Best Bunny
Marker: SU
Lint

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita