Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 12 februari 2019

Wishing you a lovely day


Inmiddels ben ik terug van een heerlijke zonnige vakantie naar Oman, Midden-Oosten.
Hebben jullie ondertussen genoten van alle kaarten die geplaatst zijn?
Nu gaan we weer gewoon verder waar we gebleven waren.
Dit leuke kaartje dat voor vele doeleinden is geschikt.
Ik heb het inmiddels al aan iemand toegestuurd voor haar verjaardag.
Lekker aan het stempelen geweest dus, zelfs het 'ingekleurde' is gestempeld, best snel klaar en dat is soms ook wel eens handig.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Tranquil Tide
Inkt: Tranquil Tide, Lemon Lime Twist, Granny Apple Green, Blushing Bride
Dessinpapier: Tropical Escape
Stempelset: Lovely Wishes

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita