Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 8 januari 2019

Wishing you a lovely day


Na alle kerstkaarten toch maar weer een 'gewone' kaart.
Er zijn tenslotte ook nog steeds mensen jarig die een kaart verdienen.
Ik ben hier lekker aan het kleuren geweest, ook weer eens fijn om te doen.
Donderdag kom ik nog weer even terug met toch een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas.
Voor nu dus nog de materialenlijst.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Pink Petal, Whisper White
SU markers: Pink Petal, Calypso Coral, Flirty Flamingo, Balmy Blue,
Granny Apple Green, Mossy Meadow, Regal Rose, Mango Melody. Daffodil Delight
Stempel: Accented Blooms
Tekst: Lovely Wishes
Pons

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita