Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 30 januari 2019

Meer vlinders.....


Deze vlinderkaart werd ook gemaakt op de januari workshop.
Lekker vrolijk.
Het middendeel is een zelfgemaakte achtergrond met de vlinderset Butterfly Gala.
Iedereen kon hem 'inkleuren'  met stempels en inkt/markers naar eigen idee.
Zo leuk om te zien dat het allemaal andere kaarten werden uiteindelijk.
Deze heb ik als voorbeeld gemaakt.
En dan dat ruitjespapier....oh daar ben ik helemaal weg van, zo leuk. Hier zijn de kleine ruitjes gebruikt maar de andere kant heeft grotere ruiten. Er zitten ook nog eens 5 verschillende kleuren in het pakje.
Wist je dat je bij mij alle papier ook per vel kunt kopen, zowel dessinpapier als bijpassende cardstock??
Want wat moet je anders met 24 vellen van dezelfde kleur.....

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Grapefruit Grove, Whisper White
Dessinpapier: Gingham Gala
Vlinders: set Butterfly Gala
Markers en inkt: Lemon Lime Twist, Highland Heather, Grapefruit Grove
Daffodil Delight, Balmy Blue
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita