Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 7 december 2018

Kerst.....


En dan de laatste kaart van de november workshop.
We zijn daarbij lekker aan het stempelen geweest.
Vind je dat nu ook zo leuk....?
Er zijn elke maand 2 workshopavonden bij mij thuis waar we elke maand weer nieuwe kaarten/creaties maken. 
Hou de data in de gaten hierboven bij de tab 'workshops'.

Wat heb ik gebruikt: 
Cardstock: Merry Merlot, Tranquil Tide, Whisper White, Sahara Sand
Inkt: Merry Merlot, Tranquil Tide
Stempelset: Peaceful Noel/ Vrede met kerst
Lint: Reversible ribbon Merry Merlot/Copper

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita