Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 8 november 2018

Congratulations


Ik ben alweer durk met de voorbereidingen voor de nieuwe workshops maar eerst laat ik jullie deze kaart nog zien van de vorige workshops met Brusho.
Weer een heel andere uitwerking dan de vorige.
Dit is gedaan in een embossingfolder.
Je strooit hier de Brusho in en bespuit het met water. Leg je kaart erin en draai het geheel door de stansmachine. Het resultaat is steeds weer verrassend.
De vogel heb ik ingekleurd met waterpenseel en watercolor pencils
Blijft leuk om te doen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Merry Merlot, Whisper White
Embossingfolder: Basket Weave
Vogel/tak: set Best Birds
Stansen: Birds & Blooms thinlits
Lint: Merry Merlot/Copper
Watercolor Pencils

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita