Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 31 oktober 2018

It's your day


Deze kaart is ook een voorbeeld van de oktober workshops.
Dit keer heb ik gewerkt op Chromelux papier en dat geeft weer een héél ander resultaat.
Zelfs de kleuren worden anders omdat er zoveel verschillende pigmentkorreltjes in het potje zitten om groen te maken komt zelfs geel komt naar flink naar boven.
Ik vind dit eigenlijk wel heel mooi, mooier dan op gewoon Whisper White papier.
Er komen nog meer voorbeeldkaarten dus houdt mijn blog in de gaten.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Watercolor Wonder, Emerald Envy, Basic Black
Chromelux papier
Tak: Flourish Thinlits
Tekst: Happy Birthday Gorgeous
Lint: Dotted Lace trim
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita