Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 20 augustus 2018

Bedankt


Het is gelukkig weer wat koeler, dus er kan weer geknutseld worden....
Dit kaartje maakte ik al eerder maar ik vind hem nog steed erg leuk.
De stempels zijn helaas al retired maar dat geeft toch niet?
Ze blijven leuk die fruitstempels met bijpassende ponsjes.
Ik heb er een bedankkaartje van gemaakt maar als beterschapskaart zou ht ook heel goed gebruikt kunnen worden.

Bij Addicted to CAS willen ze BERRIES zien

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Real Red
Dessin: Tutti Frutti 
Inkt: Lemon Lim twist en Real Red
Stempelset: Fruit Basket (aardbei)
Beautiful Peacock (achtergrondtak)
Tekst: In de bloemtjes zetten

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. This card is so sweet, love it :)
    Thank you for playing along with us at Addicted to CAS -Ellenor

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita