Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 26 augustus 2018

Een knuffel met een vouw in het midden

Een leuke titel die slaat op een kaartje.
De stempel komt uit één van de Nederlandse sets van Stampin'Up! en ik vindt hem echt geweldig.
Hij is verwerkt op onderstaande kaart.


De stempel- en stansset Tropical Chic is super gaaf om leuke zomerse kaarten mee te maken.
Ik heb hem gecased van Pnterest omdat ik hem helemaal geweldig vond en voorbeelden nodig had voor de zomerworkshops.
Er komen zeker weten nog veel meer creaties met deze mooie set.
Wat vinden jullie?
Laat het me weten, lees graag jullie reacties.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Shaded Spruce
Dessin: Tropical Escape
Inkt: Apple Granny Green, Shaded Spruce, Flirty Flamingo, Blushing Bride
Stempelset Tropical Chic
Stansen: Tropical Thinlits
Tekst: NL set Recht uit het hart

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita