Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 3 juli 2018

Julie actiemaand

Nieuwe en leuke acties van Stampin'Up! in juli

Wat eens wat een mooi dubbelzijdig designpapier is er in de aanbieding!!!!
Dat is allemaal per 1 juni in de nieuwe catalogus gekomen en nu al een leuke aanbieding van 3 pakken bestellen en een 4de GRATIS uitzoeken. 
Wat kun je hier allemaal wel niet mee maken, heel veel moois in ieder geval.
Laat het me weten als je hier gebruik van wilt maken.

Heb je ooit overwogen om ook in te stappen als demonstratrice?
Gewoon doen als je het leuk lijkt. Er zijn geen kleine lettertjes en je zit er ook niet aan vast als het niet mocht lukken.
Deze maand is er weer een leuke actie!
Je betaald voor een startpakker altijd € 129,00 en mag dan zelf je producten kieen uit de catalogus t.w.v. € 175,00. Dat is zowiezo al interessant.
Je krijgt ook nog een extra pakket t.w.v. € 60,00 met catalogi, bestelformulieren en meer.
Alleen de maand juli mag je daarnaast ook nog eens één serie van 10 inktpads uitzoeken GRATIS.
Of dat nu aantrekkelijk genoeg voor je is dat beoordeel je zelf.
En mocht je er weer vanaf willen, ook geen probleem, er zijn geen kleine lettertjes, maar wie wil nu geen korting op de producten en leuke teeammmeetings????
Lijkt je dit wat? Neem dan contact met me op. Ik help je graag met alle in formatie.


Wie weet tot horens

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita