Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 30 juli 2018

Happy Birthday

Mijn moeder is inmiddels opgenomen in een revalidatiecentrum in Brabant en afgelopen vrijdag hebben we haar daar bezocht. 
Ze heeft het er gelukkig prima naar haar zin naar omstandigheid, thuis is altijd beter.
Nu maar hopen dat ze over 6 weken weer naar huis mag/kan.

Ondertussen toch weer wat aan het freubelen geweest.


Dit kaartje is nog van onze Stampin'Up! teamdag.
Dit is zo'n ongelooflijk leuke set om mee te werken en de kleuren vrolijk.
Komt nog wel meer mee langs ben ik bang.

Kaart: Notecards + envelop
Inkt: Flirty Flamingo, Blushing Bride, 
Lemon Lime Twist, Tranquil Tide, Shaded Spruce, Gray Granite
Stempelset: Tropical Chique
Tekst: Perennial Birthday
Washi Tape: Pick a Pattern

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita