Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 20 juli 2018

Voor jou .....van mij



Deze week is een rare week geworden. Mijn moeder van bijna 93 jaar was te logeren en is dinsdag bij het uitzwaaien van onze kleinkinderen (haar achterkleinkinderen) gevallen en heeft haar heup gebroken.
Ze ligt nu hier in het ziekenhuis, is inmiddels geopereerd met allerlei problemen met verwardheid etc. maar nu gaat het weer de goede kant op.
Kost momenteel veel tijd met haar bezoeken en regelen van vervoer en revalidatie in Brabant vanaf maandag a.s.
Dit projectje heb ik voor de logeerweek al gemaakt op een teamdag van mijn nieuwe Upline Ilona van Stampin'Up!.



Een Amerikaanse brievenbus. Leuk om kado te geven gevuld met lekkers of een kadootje.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Blackberry Bliss
Dessin: Nature's Poem Designer Paper
Tekst: set Recht uit het Hart
Splitpen, magneet

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Beterschap voor je mams! En sterkte ook voor jou met alle drukte die dit met zich meebrengt.
    Leuk zo'n brievenbus!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita