Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 27 mei 2018

Rozen.....for you


Nog een kaart van de laatste workshop van mei.
We hebben de roos ingekleurd met markers i.p.v. stempelkussens.
Zo kun je de rubber stempel gelijk in meerdere kleuren afdrukken en ben je klaar. Inkleuren kan natuurlijk ook altijd nog maar dat is niet nodig zoals je ziet.
Omdat er in het dessinblokje niet voldoende dezelfde vellen zitten heb ik verschillende kaarten gemaakt als voorbeeld.


Hier zie je dat door andere kleuren te gebruiken toch verschillende kaarten ontstaan.
Eigenlijk best leuk.
Ook de enveloppen hebben we niet vergeten.

Vind je het ook leuk om eens een workshop te volgen?
Kijk boven onder de tab 'workshops'. Hier vind je alle informatie en de nieuwe datum voor de volgende workshop bij mij thuis.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White
Inkt: Calypso Coral, Rich Razzleberry. Sweet Sugarplum, Old Olive, Pool Party
Dessin: Petal Garden
Stempelset: Graceful Garden
Lint: Pool Party en Sweet Sugarplum
Rhinestones

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita