Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 9 april 2018

Onstage Utrecht en een kaartje

Afgelopen zaterdag was Onstage van Stampin'Up! in Utrecht.
Samen met één van mijn downlines heen geweest.
We zaten om half 7 in de auto en waren om half 8 's avonds weer thuis maar het was de moeite waard.
We zijn verwend met nieuwe stempels, make en takes, lekker eten en zeker veel nieuwe inspiratie.
Ook werd aan ons de nieuwe annual (jaar) catalogus uitgereikt met al zijn nieuwe dingen erin.
Helaas mogen we die nog niet delen maar geloof me als ik zeg dat hij super is.
 nog even geduld dus.
Een nieuwe catalogus betekent ook dat er dingen verdwijnen dus als je nog wilt estelle uit de huidige voorjaars- en annual catalogus wacht dan niet te lang want OP=OP(zeker uit de voorjaarscatalogus die 31 mei eindigt.


Dan laat ik jullie nog één van de mannenkaarten zien die afgelopen week gemaakt zijn op de workshops.
Een leuke klassieke kaart die mannen wel zal aanspreken lijkt me.
Een altijd goedkaart.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock Night of Navy, Tranquil Tide, Very Vanilla
Inkt: Tranquil Tide, Night of Nay
Dessinpapier: True Gentleman
Stempelset: Truly Tailored + pons
Lint: Corduroy Ribbon

De volgende workshops staan gepland op 8 en 9 mei met als thema BLOEMEN.
Kijk boven onder de 'tab' voor verdere informatie.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita