Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 16 april 2018

Celebrate


Soms zie je een challenge en heb je er gelijk een idee bij. Zo ook bij de challengesketch van TGIF Challenges.


Gelijk mijn werkruimte ingedoken en uitgevoerd. 
Ik zeg niets meer aan doen toch?
Wat vinden jullie?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock Night of Navy, Pink Pirouette, Whisper White
Inkt: Night of Navy, Pink Pirouette
Stempelset: Eclectic Expressions
Tekst: set Amazing You
Lint: Blushing Bride

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad niks meer aan doen Anita.....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is SO cool. I love the colors and your combination of stamp images! Thanks for playing along with our sketch challenge this week at TGIF! Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! I love the soft yet grungy look of it! Thanks for playing with us this week at TGIF Challenges!
    -Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita