Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 23 februari 2018

Ik wilde je even laten weten....


Dit kaartje heb ik gecased.
Vond hem zo leuk.
Ik ben eerst lekker aan het kliederen geweest met Stampin'Up! markers en water om deze coole achtergrond te krijgen.
Zeer geslaagd uiteindelijk, want je weet dus nooit hoe het uitpakt.
De hartjes zijn gestempeld en uitgeknipt en de rand is gestanst.
Het lintje en de tekst maken hem af.
Mijn moeder was er blij mee dus.......

Cardstock: Whisper White
Markers: Real Red, Regal Roze, Rich Razzleberry, Calypso Coral, Melon Mambo
Inkt: Real Red, Melon Mambo, Rich Razzleberry
Lint: Rich Razzleberry
Rand: Petals & More thinlits
Hartjes: stempelset Hearts Happiness
Tekst: Stempelset In de bloemetjes zetten

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita