Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 3 januari 2018

Nieuwe catalogus en Sale-a-Bration

Een nieuw jaar met om te beginnen de 
BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN.
Dat we allemaal weer heerlijk creatief bezig kunnen zijn.
Bij Stampin'Up! geen probleem

HET FEEST GAAT BEGINNEN.......

Vandaag is de nieuwe lente/zomercatalogus online gekomen voor al onze klanten en.....
het feestje dat Sale-a-Bration heet ook !!!!!!


De voorkant van de catalogus waar al prachtige uitwerkingen te zien zijn.
In de zijkant van mijn blog vind je de link naar de catalogus.
Er staan weer echt heel veel leuke dingen in. Ik mocht er al van genieten.


Dit mooie mat zilveren doosje is één van de nieuwe producten en dat dat papier.....zóóóooo mooi en chique.
De stempel en het lint zijn ook nieuw.

hier nog een beetje van boven genomen

Dan de Sale-a-Bration. 
Wat houdt dat in?
Bij elke besteding van € 60,00 excl. verzenden mag je uit de Sale-a-Bration Folder een artikel kiezen. Er staan prachtige stempels in maar ook mooi papier of stansen, weer zoveel moois.
Ook daar heb ik mee mogen spelen.....
Het papier op onderstaand kaartje komt uit de Sale-a-Bration en is dus gratis. Het papier heeft frisse lentekleuren en is 30,5 x 30,5 cm, 12 vellen, 6 verschillende.


De fles is een nieuwe mannenstempel met bijpassende stansen uit de voorjaars/zomercatalogus.

Je ziet het weer een boel moois.

Wil je graag een catalogus ontvangen, dat kan.
Ze kosten € 1,50 excl. verzenden maar zijn gratis bij een bestelling van € 50,00.
Je mag ze uiteraard ook ophalen, dat scheelt verzendkosten.


OOK DEMO WORDEN?
Dan hebben we nog een leuke actie als je in wilt stappen als demonstratrice bij Stampin'Up!
Normaal betaal je € 129,00 voor een starterspakket van € 175,00 wat je zelf uit mag zoeken uit de beide catalogi.
Tijdens de Sale-a-Bration mag je voor max. €122,00 aan waarde nog 2 stempelsets uitzoeken als extraatje.
Hoe leuk is dat.
Ik wil je graag alle informatie geven wat demo zijn inhoud. 
Mail me gerust.

Volgende week zijn de eerste workshops van 2018 met de nieuwe materialen. 
Er is nog plaats.
Kijk bovenin onder 'workshops' 

Groetjes
ANITA




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita