Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 16 november 2017

Stamparatus




Mag ik jullie voorstellen aan de Stamparatus, de nieuwe stempelhulp van Stampin'Up!
Vorige week hebben wij, de demonstratrices, de lancering mogen bijwonen op Onstage in Utrecht.
Er zijn al tal van stempelhulpen maar deze kan een heleboel meer en is ook geschikt voor rubberen stempels op EZmount.
Hij is ontworpen in samenwerking met een groep demonstratrices, dus uit de praktijk.
Hieronder vind je een link naar de video.

Vanaf vanavond 22.00 uur is hij te reserveren. Je kunt bestellen tot 30 november maar er worden maar een beperkte hoeveelheid toegestaan dus op=op.
De Stamparatus wordt dan rond 1 februari geleverd en betaald.
Er komen nog wel 2 nieuwe bestelperiodes en wel van
5 tot 30 december (levering rond 19 maart)
15 tot 30 januari (levering rond 15 april)
Ik mag er per periode 3 reserveren, maar jij mag hem ook zelf reserveren via de website, maar dan heb je wel een creditcard nodig helaas.

Mocht je meer informatie willen laat het me weten.



Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita