Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 28 oktober 2017

Zelfde stempel....


Met dezelfde bloemenstempel als de vorige topic nog een kaart gemaakt in een andere tint.
Het blijft mooi en kleurt heel fijn.
De stempel is ingekleurd met de Ecoline Bruchmarkers en een waterpenseel

Wat heb ik gebruikt:
Bloemenstempel: Indescribable Gift
Tekst: Boekt vol goede wensen 
Ecoline Bruchmarkers
Parels

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan Anita! Dit is ook wel een hele mooie stempel om in te kleuren. Ik heb afgelopen donderdag een pakje Ecoline Brushmarkers gekocht. Eigenlijk voor het handletteren. Maar ik kan er al meer mee doen zie ik.
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita