Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 21 oktober 2017

Iedere dag is.....


Even geen kerst- of herfstkaart maar een bloesemkaart met bloemen.
Dit kaartje heb ik even terug gemaakt om mijn Ecoline Brushmarkers uit te proberen. 
Deze Stampin'Up! stempel was daar erg geschikt voor.
En die Ecoline markers kleuren geweldig samen mete een waterpenseel.
Ik heb nog een kaart in andere kleuren maar die komt later wel.
Vandaag kan deze kaart meedoen met 2 challenges.
Niet alles is van Stampin'Up! dit keer

- CAS on Sunday make a card with flowers on it
CASual Friday: think pink,  in het kader van borstkankermaand

Wat heb ik gebruikt:
Stempel: Indescrible Gift
Prikrand: SU stencil
Tekst: Craft & Things (Elke Verschoten)
Pareltjes en lint

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super. Ich liebe diesen Blumenstempel. Genau der richtige Text.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So soft and elegant! The coloring is gorgeous on the flowers. Thanks for joining in the challenge at Cas-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi qua design en tekst. Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita