Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 19 oktober 2017

Herstkaart


Het is toch echt herfst, kijk maar naar de bomen, maar als je buiten kijkt dan ziet het er niet echt herfstachtig uit. Lekker zonnetje.......
Toch hebben we tijdens de laatste workshop al een herfstkaart gemaakt., naast de kadodoosjes.
Ik heb ook echte herfstkleuren gebruikt, bruin, geel oranje.
De pompoenen komen uit het herfstpapier van Stampin'Up!
Even knippen dus!

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Very Vanilla, Early Espresso, Tangerine Tango
Dessin: Painted Autumn Designer Paper
Inkt: Daffodil Delight, Early Espresso
Stempelset: Colorful Season
Stansen: Seasonal Layeres

Nu weer druk bezig voor de kerstworkshops van komende week, er zijn nog enkele plaatsen, Voor info zie onder de tab 'workshops'

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita