Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 8 oktober 2017

5 Jaar Stampin'Up!

Het is vandaag 5 jaar geleden dat Stampin'Up! startte in Nederland.
Ook ik ben dus vandaag 5 jaar demonstratrice van Stampin'Up!
Super leuk nog steeds en dat vier ik dus graag met mijn workshopdames en klanten a.s. dinsdag vanaf 20.00 uur met een hapje en een drankje.

Natuurlijk heb ik ook nog een leuke creatie voor jullie.


Dit doosje is één van de creaties die zijn gemaakt eind september op de workshops.
Op verzoek in herfsttinten.
Ik heb hem ook al weggegeven inmiddels met daarin chocoladebloemen in dezelfde herfsttinten.
Die zijn te koop bij AH.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Crushed Curry, Garden Green en Whisper White
Dessin: Painted Autumn Designer  Paper
Label: Four Frames + pons (retired)
Tekst: set Avant Garden (retired)
Eikels: set Acorny Thank You (retired)
Blaadjes: Flourish Thinlits
Lint: Tangerine Tango

Ik had eerder al een doosje gemaakt in andere kleuren en wel deze.



Hele andere uitstraling dus.
Het idee is van Ilona Kozok.
Hier zie je de zijkant ook goed.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Emerald Envy, Whisper White
Dessin: Naturally Eclectic Designer Paper
Label: Four Frames (retired)
Tekst: set Jar of Love
Lint: Emerald Envy

Fijne zondag nog.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Gefeleliciteerd met dit jubileum, leuk hoor.
    Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik als fan zeker een bakkie komen doen. Ben druk bezig met de coffee serie voor de kerstkaarten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita