Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 1 september 2017

Herfst/wintercatalogus


En dan is het eindelijk 1 september en mogen we de nieuwe herfst/wintercatalogus laten zien.
Er staan weer zo veel mooie stempels in, verschillende met bijpassende ponsen of stansen voor de herfst, kerst en halloween.
Ook is er weer supermooi papier te bestellen.
Wil je graag gelijk even kijken?
Dat kan.....
Aan de linkerkant staat de digitale versie van de catalogus. Klik er op dan opent hij vanzelf.
Kwijl, kwijl.....
Wil je liever een papieren versie laat het me weten. De kosten zijn € 1,50 excl. port of je krijgt hem gratis bij een bestelling van € 50,00.
Binnenkort gaat er een verzamelbestelling weg, dus laat het me weten als ik wat voor je kan doen.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Ja gaaf, wil de coffee herfst/winter...maar dat wist je al.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita