Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 14 september 2017

Happy Birthday


Nog een vergeten kaartje van één van de workshops.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die maakte.
Blijft toch wel een leuke set. Jammer dat hij niet meer te koop is.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Bermuda Bay, Summer Starfruit, Whisper White

Dessinpapier: Carried Away  
Stempelset: Tasty Truck
Ballon: Party Wishes
Watercolor Pencils

Groetjes
ANITA

PS, er zijn nog plaatsen op woensdag 27 september voor de workshop HERFST

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita