Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 17 augustus 2017

Hello


Nog een kaart van de laatste workshop in juli.
Er zitten 2 stempels in deze set die je prachtig in kunt kleuren in de kleur van het gebruikte cardstock. In dit geval Powder Pink uit de nieuwste Incolors.
Zo heb je vrij snel een mooie kaart om iemand heel blij mee te maken.

A.s. dinsdag 22 en woensdag 23 augustus zijn er weer 2 workshops hier bij mij thuis.
Op de woensdag is er nog plaats dus heb je zin in wat leuke creaties. We maken 2 kaarten en een leuke kadoverpakking met verrassing!
Laat het me weten. Onder 'contact' vind je het mailadres

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Powder Pink, Lemon Lime Twist, Whisper White
Inkt: Powder Pink, Berry Burst, Lemon Lime Twist, Tranquil Tide, Crushed Curry
Stempel: Floral Statements
Lint: Berry Burst crickled Seam inding
Randpons en Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita