Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 20 juni 2017

Thank you


Dit kaartje is voor de workshop volgende week woensdag bij mij thuis.
Er is helaas geen plaats meer, dus vol
Ik ben hier aan de slag gegaan met de set Daisy Delight in combinatie met de pons.
De achtergrond is helemaal gestempeld met deze set.
Hij doet dan ook mee met de volgende challenges.
Knutsels en Kadootjes Blog: Stempel je eigen achtergrond

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White en Crushed Curry
Dessin: Color Theory
Inkt: Crushed Curry, Old Olive, Mossy Meadow, Chocolate Chip
Stempelset: Daisy Delight
Metallic Thread

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Een super mooie chique kaart en door het geel ook een vrolijke uitstraling, Super! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er super uit Anita! Heerlijke zomerse kaart met mooie achtergrond.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ankta, mooi die achtergrond met de mooie bloemen.. Doet heerlijk zomers aan. Bedankt voor het mee doen bij knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige zonnige kaart heb je gemaakt! Die spat van mijn scherm. Heerlijk!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita