Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 12 mei 2017

Meer mannenkaarten

Wij zijn inmiddels terug van een 3 weekse rondreis door Peru. 
Ik hoop dat je genoten hebt van de kaarten die ondertussen online te zien waren.
Voor wat impressiefoto's zie mijn facebook


Nog een paar mannenkaarten met dezelfde materialen als de 'zaagkaart'.
Zoals je ziet kun je op een eenvoudige manier leuke kaarten voor mannen maken die niet zo moeilijk zijn, goed voor elke knutselaar of klusser.

Stempelset: Nailed it!
Teksten: set O So Succulent

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita